Lifestyle

Kettlebell – 5 výhod této disciplíny

21/09/2018 — 0

main

Lifestyle

Kettlebell – 5 výhod této disciplíny

21/09/2018 — 0

kettle-960x641.jpg

Kettlebell si získává velkou pozornost široké veřejnosti. Nově objevený posilovací systém používá s velkým úspěchem armáda i profesionální sportovci. Díky moderním výrobcům se stává dostupným a velice efektivním řešením pro běžné cvičení. Kettlebell cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie, pro muže i ženy. Náročnost cviků, jejich rozsah i zátěž je plně na vás. Kettlebell pomáhá snížit procenta tuku v těle, vybudovat svaly, ale zásadně ovlivňuje i vytrvalost a ohebnost. Nespornou výhodou je možnost cvičení kdekoli – v tělocvičně, posilovně, ale i doma.

1. Lepší než klasická činka

Unikátní tvar využívá předsunuté těžiště. Při švihnutí, zdvihání i jiné manipulaci dosahuje i relativně lehká zátěž vysoké účinnosti. Váha činky neustále působí proti síle ruky. Váha se ale nerozkládá rovnoměrně, pomáhá zapojit širší okruh svalů a navíc pracuje i se stabilitou.

2. Podpora koordinace

Neustálá proměna v zatížení nutí i při jednoduchém cviku měnit zapojení svalů. Třeba při posilování rukou se nezaměřujete pouze na určitou skupinu svalů. Zapojeny jsou i hluboké svaly zad a nohou, které pomáhají zvládnout kinetickou energii náčiní.

3. Vhodnější úchop a správné zatížení kloubů

Uzpůsobené madlo využívá přirozený úchop ruky a uvolňuje zápěstí. Vytváří vhodnou a zejména bezpečnou polohu. Chrání klouby a vazy zápěstí, loktů i ramen.

4. Procvičení velkých svalových skupin

Oproti rutinnímu zvedání zátěže, nebo posilování vlastní vahou, pracuje cvičení s Kettlebell s takzvanou balistickou dráhou. Shyby, zvedání i švih je prováděný v oblouku. Střídání zpevnění a uvolnění svalů rozvíjí nejen samotné posílení, ale má vliv i na rozvoj pohyblivosti a pružnosti svalů a kloubů.

5. Skutečný efekt při každém cvičení

Kettlebell je revolucí ve cvičení. Při posilování na strojích nebo s činkami často dochází k jednostranné zátěži. Pro správné provedení musíte střídat složité postupy a myslet na postupné procvičení všech svalových skupin. Nevhodný úchop nebo volba zátěže vede k úrazům a nepříjemné bolesti. Základní cviky s Kettlebell nahradí náročné cviky a přinesou mnohem lepší výsledek. Pracují s přirozeným rozvojem celého pohybového aparátu a dobrý vliv mají i na podporu kardiovaskulárního systému, zlepšuje kapacitu plic a podílí se i na zlepšení psychické kondice.
Vyzkoušejte unikátní systém i vy. Základní cviky si snadno zafixujete. Vybavení není náročnou investicí a otevře vám cestu k lepší kondici. Nemusíte se vymlouvat na nedostatek času a dojíždění do fitness center. S kettlebell si vytvoříte vlastní perfektní zázemí.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinné položky jsou označeny *